Post Reply

Forums -> UltraMon™ -> UltraMon has stopped working
Migoncu   2017-11-22 23:37
Hi all,

After reinstaling W10 I had installed UltraMON and in the moment of open it a message wit no information appears. It said:"UltraMon has stopped working" but not much more information.

I had created a dump message but when trying to open it has a long list of strange characters. If you tell me an email addres I can send yo.

Thanks in advance.
Christian Studer   2017-11-23 01:58
Are you using Windows 10 version 1507 or 1511? You can see the version under Start menu > Settings > System > About.

3.4.0 requires 1607 or later, but setup doesn't enforce this. If you can't upgrade Windows you would need to go back to UltraMon 3.3.0.

Christian Studer - www.realtimesoft.com
carlosgucci777   2026-04-18 03:49
Hei alle sammen! Jeg så en reklame for denne siden på en norsk strømmetjeneste og bestemte mig for å sjekke den ut. I Norge er vi glade i sportstipping, og jeg fant et fantastisk utvalg her. Ved å bruke thorfortune har jeg fått tilgang til mange spennende markeder. Jeg hadde en periode med mange tap, men så snudde lykken, og jeg vant en betydelig sum penger. Jeg er veldig fornøyd med hvordan siden fungerer i Norge, og jeg kommer definitivt til å fortsette å bruke denne plattformen fremover.
Forums -> UltraMon™ -> UltraMon has stopped working

Post Reply