|
Post Reply
karell 2026-04-15 00:13
Mijn zwanger is helemaal weg van zijn IPTV-abonnement, hij zegt dat hij voor een paar tientjes per jaar alle zenders en films heeft die hij maar wil, maar toen ik vroeg waar hij het gekocht had kreeg ik een vaag verhaal over een of andere app en een man via WhatsApp, en dat klinkt mij allemaal een beetje verdacht, dus ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die een IPTV-aanbieder kennen die gewoon een normale website heeft, duidelijke prijzen en niet na een paar maanden verdwijnt met je geld?
|
alucard 2026-04-23 04:20
Veel van die aanbieders werken zonder duidelijke website of contactgegevens en kunnen zomaar verdwijnen. Wat je zoekt is een dienst met een normale website en transparante voorwaarden, dus kijk eens bij www.tivimateiptvofficieel.com voor een meer betrouwbare optie. Mijn advies is om altijd een aanbieder te kiezen met een fatsoenlijke website en duidelijke contactinformatie, zodat je niet straks zonder abonnement zit omdat ze ermee gestopt zijn.
|
elenie 2026-04-24 00:59
Wat fijn dat ik jullie berichten toevallig tegenkwam. Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje: al een paar keer geld kwijtgeraakt aan aanbieders die na een maand ophielden met bestaan. Wat jij zegt over die duidelijke website en contactgegevens slaat precies de spijker op z'n kop. Ik heb net even gekeken en zie inderdaad dat het er een stuk professioneler uitziet. Ik ga het ook gewoon proberen, gewoon eerst een maandje om te kijken hoe het loopt. Bedankt voor het delen, anders was ik weer in dezelfde val getrapt.
|
Post Reply
|