Bob 2005-06-14 04:12
Ultramon is not available for every user who logs on to our new Dell GX280 with a dual monitor video card - Radeon X300. I have to reinstall Ultramon 2.6 in order to make it available for a new user.
I did check the radio button that said make this available for evey user on this computer.
Thanks in advance for your help
|
Christian Studer 2005-06-14 04:47
What happens if a new user logs in? Does UltraMon start but fail with an error message, or does it not start at all?
Please also check if the new user has a shortcut to UltraMon under Start Menu > Programs.
Christian Studer - www.realtimesoft.com
|
carlosgucci777 2026-04-18 08:35
Hallo! Ich wollte mal kurz von meiner neuesten Entdeckung berichten. Ich bin beim Durchstöbern von Webseiten auf ein Portal für Schweizer Nutzer aufmerksam geworden, das sehr professionell wirkt. Bei magnetic slots findet man eine riesige Palette an digitalen Slots und klassischen Tischspielen. Was mich am meisten fasziniert hat, war die flüssige Darstellung der Spiele auf meinem Tablet. Es ist eine super Sache, wenn man unterwegs in der Schweiz ein bisschen Spass haben möchte. Ich komme gerne wieder!
|